.:BroozDownload:.

ChrisTV Online Premium Edition شما می توانید بیش از ۸۰۰ شبکه خارجی و بیش از ۶۰۰ ایستگاه رادیویی که در بیش از ۱۰۰ کشور وجود دارد را تماشا کنید.همچنین این برنامه قابلیت افزودن شبکه و ایستگاه رادیویی را نیز دارا می باشد.دقت کنید که شما به هیچ گونه وسیله سخت افزاری برای دیدن این شبکه نیاز ندارید. شما همچنین می توانید ویدیو مورد علاقه یا فیلم و آهنگ مورد علاقه خود را جست و جو کنید. یکی از مشخصات این برنامه این است که شما نیاز به برنامه دیگری برای دیدن این برنامه ها ندارید و این برنامه همه کار را برای شما انجام میدهد.این برنامه همچنین قابلیت پشتیبانی از خطوط اینترنت Dial Up وخطوط پر سرعت دیگر را نیز دارد

هم اکنون می توانید این برنامه را از fdlدر یافت نمایید.

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:ChrisTV Online Premium Edition 6,05, توسط رامین کمالی

swish4max

با در اختیار داشتن SWiSH Max v4 می توانید به سادگی و با بالاترین سرعت کلیپ های فلش مورد نظر خود را بسازید . SWiSH Max v4 که مجموعه ای از قابلیت ها و ابزارهایی که یک کاربر ممکن است برای ساخت فیلم های فلش بدان ها نیاز داشته باشد در خود گنجانده است . این ابزار ها که هدف اصلی شان جذاب تر کردن انیمیشن های فلش است وظیفه دارند تا تنها با چند کلیک ساده فیلم های شما را درگون ساخته و زیبایی منحصر به فردی را به آنها بدهند .

 

ویژگی های کلیدی SWiSH Max v4.0.2011.03.18 :
- در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای برای گرافیست ها و طراحان وب
- تاکید بر سادگی انجام فرایند ها در ساخت هسته ی اصلی نرم افزار
- در اختیار داشتن بیش از ۳۸۰ افکت آماده استفاده
- در اختیار داشتن بیش از ۳۰۰ کامپوننت آماده آستفاده و وکتور شیپ
- توانایی استفاده از عکس ، گرافیک ، ویدیو و صدا از تمامی فرمت های محبوب
- در بر داشتن زبان برنامه نویسی پیشرفته برای کاربران حرفه ای
- و …



ادامه مطلب

Internet Download Manager 6.06 Beta Build 3 Multilingual (Silent Install + Auto Activation)

Internet Download Manager 6.06 Beta Build 3 Multilingual (Silent Install + Auto Activation) | 6.86 MB

دانلود نرم افزار دانلود محبوب IDM همراه اکتیویژن در ادامه مطلب
 



ادامه مطلب

تجربه ای متفاوت با مرورگر Opera v11.0 Build 1156 Final

منبع : www.lxl.ir

بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین و جذاب ترین نسخه از مرورگر Opera رسما رونمایی شد ؛ مرورگری که امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین و سریع ترین مرورگرها دنیا شناخته می شود. جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد که برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال ۱۹۹۵ با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال ۱۹۹۴ شروع شده بود به اتمام رسید و حالا کاربران پس از ۱۳ سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

 

قابلیت های دیگر را می توان در چند مورد به طور خلاصه ذکر نمود :
Tab Browsing که برای سرعت کار اهمیت بسیاری دارد، جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-up، جستجو در میان چندین سایت معروف تنها با یک انتخاب و یک کلیک، Speed Dial که نوعی BookMark محسوب می شود اما با قابلیت نمایش طرحی از Bookmark ها، فید خوان های حرفه ای و … تنها بخشی از این مرورگر انتخاب می شوند.
دلیل این که مرورگر Opera عکس ها را با سرعتی نسبتا بالاتر از دیگر مرورگر ها باز می نماید این است که Opera عکس ها را به صورت فریم به فریم یا به عبارت دیگر بخش بخش باز می کند که با این ترفند سرعت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
اما نکته ی بسیار مهم و جالبی باید در مورد Opera ذکر شود . حتی آخرین نسخه از این مرورگر روی رایانه های ۳۸۶ و با حافظه یا همان رم در حدود ۶ مگابایت هم سازگاری دارند.
برای آن ها که زمان در اینترنت برایشان اهمیت زیادی دارد ما آخرین نسخه از مرورگر معروف Opera را پیشنهاد می کنیم .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera v11.0 Build 1156 Final:
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing

- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها

- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
- Mail و Chat در سایت Opera
- pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
- پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از ۴ گیگابایت

- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
- امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
- امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:Opera, Opera 11, دانلود Opera, دانلود Opera 11, دانلود اپرا 11 , توسط رامین کمالی

Privacy Eraser

همه ی کاربران هنگام کار با کامپیوتر به قسمت های مختلفی رفته ، برنامه های گوناگونی را باز کرده و به سایت های زیادی سر می زنند . هین انجام این کارها ردپاهایی از شما در برنامه های مختلف به جای باقیمانده که می تواند اطلاعات خصوصی و محرمانه ای را در اختیار هر فردی که به کامپیوتر شما دسترسی پیدا کند ، قرار دهد . این اطلاعات را که با نام تاریخچه ( History ) می شناسیم می توان تا حدود زیادی به صورت دستی از بین برد اما آیا شما تمامی بخش های مخفی را می شناسید و یا اینکه آنقدر زمان اضافه دارید که بخواهید این کار را خودتان انجام دهید ؟

 

Privacy Eraser Pro نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی اش را در دانلود کده داریم و وظیفه ی آن چیزی نیست جز پاک کردن کامل ردپاهای به جا مانده ناشی از فعالیت های شما در قسمت های مختلف کامپیوتر در کمترین زمان ممکن . کافیست نرم افزار را نصب کرده و با یک کلیک نهایت سرعتی را که می توان در پاکسازی تاریخچه ها مشاهده کرد را خودتان تجربه کنید !
Privacy Eraser Pro با پشتیبانی از بیشتر مرورگرهای وب نظیر اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، AOL ، نت اسکیپ ، اپرا و MSN Explorer می تواند یکی از بخش هایی را که برای هر کاربر مهم ترین قسمت ، از نظر ذخیره ی تاریخچه و اطلاعات حساس باشد را پاک کند . علاوه بر اینها آنالیز و بررسی بیش از ۲۵۰ نرم افزار و پلاگین دیگر برای مشاهده اطلاعات ذخیره شده و حذف آنها در این برنامه می تواند از آن دسته گزینه هایی باشد که کاربران سایر نرم افزارهای مشابه را به سادگی به سمت خود بکشاند . از میان نیز می توان به نام هایی نظیر ACDSee ، Acrobat ، Microsoft Office ، KaZaA ، Real Player و Media Player که تنها بخشی از دیتابیس عظیم این برنامه را تشکیل می دهند .

 

ویژگی های کلیدی Privacy Eraser Pro v8.60 :
– پاکسازی فایلهای کش ، تاریخچه ، کوکی ها و حافظه پرکننده خودکار فرم ها در Internet Explorer
– پاک کردن بخش آخرین اسناد دیده شده در ویندوز که Recent Documents History نام دارد .
– حذف اطلاعات جست و جو شده در Run ویندوز
– از بین بردن اطلاعات ذخیره شده در سطل بازیافت ویندوز
– حذف کامل دایرکتوری فایلهای تمپ
– پاک کردن لیست فایلهای مولتی مدیای باز شده توسط Media Player
– پشتیبانی از بیشتر مرورگرهای محبوب اینترنتی نظیر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر
– بازگرداندن فضای اشغال شده توسط فایلهای بیهوده
– افزایش سرعت کامپیوتر

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :